UPRAVLJANJE FINANSIJAMA ZA MENADŽERE

Placeholder image

Kao rezultat višegodišnjeg iskustva, svi naši seminari i treninzi osmišljeni su tako da polaznici steknu praktična znanja i veštine iz poslovnih finansija i upravljačkog računovodstva koja mogu odmah i neposredno da primene u svakodnevnom poslovnom životu i tako poboljšaju svoje poslovanje.

Šta vam ovaj seminar donosi?

Svaka odluka u poslovanju ima svoje finansijske posledice. Ovaj trodnevni trening će vam omogućiti da steknete fundamentalna znanja i veštine iz finansija kojima ćete razumeti suštinu finansijskog aspekta svog poslovanja. Naučićete da kvalitetnije i efikasnije upravljate svojim poslovanjem, kako na dnevnom, operativnom nivou, tako još više prilikom donošenja odluka o investicijama, razvoju i svim drugim, strateški bitnim, pitanjima. Znanje sa ovog treninga biće veoma korisno i za definisanje projekata kojima ćete konkurisati za bespovratna sredstva iz evropskih i drugih fondova.

Kome je namenjen?

Ovaj trening namenjen je vlasnicima i menadžerima svih malih i srednjih preduzeća koji žele da razumeju dobro finansijske aspekte svog poslovanja, koji razvijaju funkcija finansijskog upravljanja u svojim preduzećima i imaju potrebu da prošire svoja znanja iz ove oblasti, kako bi bili još uspešniji.

Ovaj trening namenjen je i onima koji se tek spremaju da započnu neki poslovni poduhvat.

 

Sadržaj seminara

Predviđeno vreme trajanje ovog treninga je 24 časa u trajanju po 45 minuta, podeljeno u 12 bloka po satipo vremena u tri dana. Priručnik i sav materijal koji se koristi polaznici dobijaju u štampanom i elektronskom obliku. Seminar se odvija u manjim grupama do najviše 16 učesnika u udobnom i tehnički potpuno opremljenom prostoru.

Seminar obuhvata sledeće sadržaje:

  • Šta znači „upravljati finansijama“ zašto je to važno i kako se to radi?
  • Poslovne finansije, računovodstvo – finansijsko, upravljačko, ciljevi, politika
  • Prihodi i rashodi – pojmovi, klasifikacija, princip vremenskog razgraničenja
  • Troškovi – pojmovi, obeležja, klasifikacija troškova po raznim merilima,
  • Imovina i obaveze – pojmovi, stalna imovina (vrednovanje, obračun amortizacije) i obrtna imovina (zalihe, potraživanja), dugoročne i kratkoročne obaveze, klasifikacija kratkoročnih obaveza (finansijske, obaveze iz poslovanja)
  • Tokovi gotovine - osnovni pojmovi, tokovi iz operativnih, investicionih i finansijskih aktivnosti
  • Finansijski izveštaji - Bilans uspeha, Bilans stanja, Bilansa tokova novca – povezanost BU i BS
  • Osnovna pravila finansijskog „zdravog razuma“ u poslovanju, izračunavanje najznačajnijih finansijskih pokazatelja – racio analiza, Du Pont analiza, tačka preloma
  • Da li smo likvidni? Da li su nam usklađeni prilivi/naplata potraživanja sa plaćanjima/obavezama? Planiranje novčanog toka
  • Upravljanje obrtnim sredstvima – analiza ciklusa novca, obračun neto OBS, da li su nam potrebna dodatna finansijska sredstva, kako način saradnje sa kupcima i dobavljačima utiče na naša neto OBS i likvidnost?
  • Šta smo zaradili? Analiza i planiranje bilansa uspeha – poslovni prihodi i rashodi, EBITDA, finansijski rashodi i porezi, neto rezultat
  • Šta sve imamo i šta dugujemo? Analiza i planiranje bilansa stanja – stalna imovina i obrtna imovina, dugoročne obaveze po kreditima, kratkoročne obaveze po kreditima, kratkoročne obaveze iz poslovanja
  • Kako da sagledamo sve bitne aspekte nove investicije ili nekog poslovnog poduhvata? Koliko treba da uložimo? Šta su nam izvori finansiranja? Šta dobijamo, koji su efekti? Za Da li se novi poduhvat se uklapa u finansijske principe „zdravog razuma“?
  • Koji rizici su nam najznačajniji u poslovanju i kako na najbolji način da ih držimo pod kontrolom?
  • Zašto nam je potrebno upravljačko računovodstvo? Koji su procesi u upravljačkom računovodstvu? Sistemi obračuna troškova i kalkulacije obračuna? Koji se troškovi mogu obuhvatiti u cenu koštaja zaliha a koji ne? Profitni centri

Cena i prijave

Cena treninga je 40.800 RSD po učesniku. Cena obuhvata kotizaciju za trening, priručnik, radni materijal u štampanom i elektronskom obliku, sertifikat o odslušanom treningu i posluženje za vreme pauza.

Za prijave do 01.11.2017. cena sa popustom iznosi 36.700 RSD po učesniku.

Za prijave više učesnika iz istog preduzeća odobravamo dodatni popust. Za registraciju molimo popunite Prijavu i dostavite je elektronskim putem na office@lfa.rs.

Predavač

Predavač, osnivač LFA Business Consultinga, Laura Fodor Agošton je afirmisani stručnjak sa dugogodišnjim iskustvom u korporativnom bankarstvu, poslovnim finansijama i upravljanju rizicima. U periodu od 2003. do 2011. rukovodila je sektorima za poslove sa privredom u dve banke, od 2007. do 2011. bila član IO banke. Od 2012. uspešno se bavi poslovnim konsaltingom i edukacijom. Odlično poznaje privredu i finansijski sektor u Srbiji i regionu. Ima veliko iskustvo u radu sa malim i srednjim preduzećima iz oblasti poljoprivrede, industrije i trgovine. Poseduje dugogodišnje trenersko i mentorsko iskustvo u oblasti poslovnih finansija i upravljanja rizicima za polaznike različitih profila, nivoa znanja i profesionalnog iskustva, uključujući i one kojima finansije nisu osnovna struka.

LFA Business Consulting

Naša osnovna delatnost je pružanje usluga konsaltinga u oblasti poslovnih finansija i menadžmenta finansija i poslovna edukacija u vidu treninga i mentorskih programa iz oblasti poslovnih finansija i upravljačkog računovodstva.

Naše usluge poslovnog konsaltinga i poslovne edukacije obezbeđuju uspešan put razvoja naših klijenata do boljeg poslovanja.

Mi pružamo znanje, iskustvo, pouzdanost, podršku u poslovanju i siguran uspeh u razvoju poslovanja, jer razlika koja čini razliku su znanje i poslovne veštine.

Za sve dodatne informacije posetite www.lfa.rs ili nas kontaktirajte putem office@lfa.rs ili telefonom: +38121 300 5661 od 10 do 16 časova.